stage dag 38 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 38 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 38

Blijf op de hoogte en volg Andy

10 Januari 2013 | Canada, Edmonton

weer vroeg opgestaan. Een warm kopje thee gedronken en toen met de bus naar the ZOO. Aangekomen bij the Zoo, ben ik samen met Trevor naar lucy gegaan om haar verblijf schoon te maken. Toen we klaar waren gingen we wat oefeningen doen met haar en natuurlijk weer met haar spelen. Toen om 10 uur hadden we een zone vergadering. Na de vergadering ben ik samen met Trevor de bighorn schapen, lama's, de takins (soort bizon/koe achtige) en de tur (schapen met grote horens) verblijven gaan schoon maken, nieuw water gegeven en gevoerd. Nadat we dat gedaan hebben gingen we pauze houden. De pauze was voorbij en zijn we samen met Hannah naar de wolven gegaan om met hun te gaan wandelen. We liepen langs Arctic shores en zagen de kleine zeeleeuw naar Karyn en Delia rennen om vis te eten. Hij lijkt net een hotdog met pootjes haha. Na de wandeling hebben we de wolven gevoerd en kort erna ook de otters gevoerd. Toen zijn we naar Lucy gegaan om nog wat oefeningen met haar te doen en met haar te spelen. Toen kwam Paul ons aflossen en toen was ons dagje weer om bij the ZOO. Trevor had me naar huisgebracht. Na wat gegeten te hebben nu nog eventjes op de pc en wat tv kijken en daarna weer naar bed te gaan morgen weer een dagje at the ZOO van 8 tot half 5.

• 10 Januari 2013 - 08:16

Oma Poeleke:

Hallo Andy,
    Nou voor de turs met grote horens en takins moet je maar oppassen, dat die je niet op de hoorns nemen. De otters en de wolven weten zeker ook al wel wie je bent. Heb je filmpje met Lucy gezien. Leuk zeg om zo met haar te werken. We genieten elke dag van je verhalen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

• 10 Januari 2013 - 11:55

Mam En De Hiele Bende:

Hee boefie,
    Gek he det der zoeveul verschillende bieste toch zien euver de hiele wereld. Lucy zal dich waal goan
    misse asse wear noa hoes toe kumps. Messjien kump ut noa europ toe en as ut dich den zeut zal
    ut waal reageere of neet?
    Werk ze nach en maak auch ein groepsfoto van alle minse woase mei gewerk heas leuk veur in
    dien werkverslaag.
    Hiel veul xxx van mam en de hiele bende.

• 10 Januari 2013 - 17:11

Oma Poeleke:

Hallo Andy,
    Op de Duitse tvzender komt elke dag een reportage over de Zoo. Kan dat ook bij jullie? Dan kunnen jullie er geld voor vragen en kan er een vriendje voor Lucy komen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.