stage dag 43 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 43 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 43

Blijf op de hoogte en volg Andy

17 Januari 2013 | Canada, Edmonton

Weer vroeg opgestaan, een warm kopje thee gedronken en toen met de bus naar the ZOO. Me een na laatste en langste dag at the ZOO.
Aangekomen bij the ZOO ben ik Hannah en Maureen gaan helpen in de kikkerkamer. Toen we klaar waren zijn we naar Lucy gegaanom haar verblijf schoon te gaan maken. Toen we klaar waren hebben we nog eventjes met haar gespeeld en getraind. Toen ben ik samen met Hannah pauze gaan houden. Toen de pauze voorbij was ben ik samen met Hannah naar de Bighorn schapen, takins, tur's en naar de lama's gegaan om hun verblijf schoon te gaan maken en om te gaan voeren. Toen we klaar waren hebben we pauze gehouden. Toen de pauze voorbij was zijn we naar de wolven gegaan en hebben we ze alleen gevoerd. Toen heeft Hannah nog met de lynx kittens gespeeld terwijl Paul bobby ging voeren. Toen Paul klaar was zijn Hannah en ik naar de otters gegaan om hun laatste eten te geven. Daarna zijn Hannah en ik naar Lucy gegaan toen hebben Frank, Hannah en ik haar voeten gewassen. En we hebben nog met haar gespeeld. Toen heb ik afscheid van Jan en Brenda genomen omdat ze morgen niet hoeven te werken om me laatste dagje at the ZOO. lekker kort dagje van 7 tot 11. nu nog eventjes op de pc en wat tv kijken en weer vroeg naar bed morgen Me laatste dagje At the ZOO

  • 17 Januari 2013 - 07:53

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,

    Wouw de laatste dag staat voor de deur. Neem maar van alle dieren afscheid je gaat ze nog zeer zeker missen en vooral Lucy. En met wolven kun je hier niet wandelen. Doe alle mensen de groeten van ons en bedank ze dat ze goed voor je zijn geweest. Natuurlijk ook zeer zeker de groeten aan Marjo en Shane en de rest van de familie. Heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen. Morgen je laatse verslag van de Zoo. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 17 Januari 2013 - 15:59

    Mam En De Hiele Bende:

    Hee Boefie,
    Letste daag morge, gek weer he, desse dalik weer gewoen thoes bus zonger al die bieste.
    Trakteer de minse maar lekker op ein stukske cake of zoe, want vlaai zulle ze doa waal neet hebbe.
    Bedank idderein auch names os, desse ut zoe good en leuk heas gehad.
    Hiel veul xxx van mam en de hiele bende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 13026

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: