stage dag 42 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 42 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 42

Blijf op de hoogte en volg Andy

16 Januari 2013 | Canada, Edmonton

weer vroeg opgestaan, een kopje warme thee gedronken en toen met de bus naar the ZOO. Aangekomen bij the ZOO ben ik samen met Frank eerst naar de zebra's en geiten gegaan en hebben we ze gevoerd. Toen hebben we de shetland schapen gevoerd en het oude hooi opgeruimd. Toen zijn we naar de emu's depheny en de addax gegaan om hun te voeren en hun verblijven schoon te maken. Toen hebben we alles naar de compost gebracht. Toen ben ik samen met Paul naar de zebra's en geiten gegaan om hun verblijven schoon te gaan maken toen we klaar waren ben ik pauze gaan houden. Toen de pauze voorbij was ben ik Wayne gaan helpen. We zijn eerst naar de Bighorn schapen gegaan hebben we hun verblijf schoon gemaakt en gevoerd toen kwam Frank ons vragen als we hem konden helpen om 1 alpaca te gaan vangen omdat de dierenarts langs kwam. Toen de dierenarts klaar was zijn Wayne en ik naar de takins en lama's gegaan. We hebben hun verblijven schoon gemaakt en gevoerd. Daarna zijn we naar de tur's gegaan en hebben we ze gevoerd. Toen we klaar waren hebben we mest naar de compost gebracht en zijn we pauze gaan houden. Toen de pauze voorbij was riep Jan me op om even langs te komen en moest proberen een deksel van een emmer eraf te krijgen en het lukte in 5 min het was me 2de keer de eerste keer lukte het me helemaal niet haha. Toen zijn Paul, Wayne en ik met de wolven gaan wandelen. Na de wandeling hebben we ze gevoerd. Toen zijn Wayne en ik de otters gaan voeren. toen we klaar waren zijn we naar Lucy gegaan om met haar te gaan spelen. Toen zijn we terug gegaan naar haar huis en toen was ons dagje weer om bij the ZOO morgen me een na laatste dagje bij the ZOO.

  • 16 Januari 2013 - 08:15

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Nou weer veel werk te doen met de dieren en ook de verblijven schoon te maken. Ze proberen je wel een beetje voor de gek te houden lees ik. Is een emmer met speciale sluiting zeker. Met de wolven wandelen en dan met Lucygaan spelen. Dat is pas echt iwel iets anders. Maar geniet er nog maar even van. Maak maar zxoveel mogelijk foto's of een nieuw filmpje ervan.Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 16 Januari 2013 - 12:19

    Mam En De Hiele Bende:

    Hee boefie.
    Zoe hebbe ze dich auch ens lekker veur ut lepke gehaaje. Geneet de letse daag nog maar en
    neem maar fein aafschjied van alle bieste en wea wet, zuuse ze volgeng jaor weer.
    Dean is al aan ut vraoge wielang det ut noch deurt veur desse kumps. Beej illik vleegteug det
    euverkump rump heej Andy.
    hiel veul xxx van mam en de hiele bende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 13028

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: