stage dag 37 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 37 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 37

Blijf op de hoogte en volg Andy

09 Januari 2013 | Canada, Edmonton

weer vroeg opgestaan maar een half uurtje later want ik begin nu een half uurtje later en ben half uur later klaar. Aangekomen bij the Zoo ben ik samen met Wade en Hannah naar de kikker kamer gegaan om daar wat klusjes te doen en toen zijn we naar Lucy gegaan om haar veblijf schoon te maken en wat oefeningen te doen met haar.Toen we klaar waren zijn we pauze gaan houden. Toen de pauze voorbij was zijn Wade en ik naar de bighorn sheep, lama's, takins en de turs gegaan om hun verblijven schoon te maken, nieuw water te geven en te voeren. Toen we daarmee klaar waren gingen we pauze houden. Toen de pauze voorbij was zijn we samen met Paul naar de wolven gegaan om met hun een stuk te gaan wandelen. Na de wandeling hebben we de wolven gevoerd en toen hebben we nog de otters gevoerd. Toen ben ik samen met Paul naar Nature shop gegaan hoe het daar was en als er dingen waren die ze niet wisten om hun te helpen maar alles was goed. Toen we terug waren ben ik nog naar Lucy gegaan en hebben Wade, Frank en ik lucy gewassen. Nadat we Lucy hebben gewassen hebben we nog eventjes met haar gespeeld en toen was me dagje weerom bij the ZOO. Eenmaal thuis wat gegeten en nu nog eventjes op de computer en tv kijken en daarna weer naar bed. Morgen weer een dagje at the Zoo.

  • 09 Januari 2013 - 08:20

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat een werk met Lucy. Die houd jullie wel bezig. Leer haar maar veel kunstjes. Kun je met haar naar het circus als dompteur. De kikkers vallen dan wel tegen wat de grootte betreft. De otters, schapen en de takins en de turs (wat is dat voor een dier?) geven wel afwisseling begrijp ik . Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 09 Januari 2013 - 14:56

    Mam En De Hiele Bende:

    Hee boefie,
    Mos auch aaf en toe vertelle wat det veur bieste zien. turs, takins etc.
    Hee geit alles ziene gank en is ut pokke rege weer.
    Nog twieje weake en den kumpse al weer dease kank oet.
    Zorg desse dien verslaage en handteikeninge beejein heas want dow kens neet zoe effe teruk.
    hiel veul xxx van mam en de hiele bende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 13041

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: