stage dag 39 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 39 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 39

Blijf op de hoogte en volg Andy

11 Januari 2013 | Canada, Edmonton

weer vroeg opgestaan. een warm kopje thee gedronken en me warm aangekleed want vandaag tot zondag word het rond de -15 graden overdag. Toen met de bus naar the ZOO. Aangekomen bij the ZOO ben ik samen met frank naar de zebra's en geiten gegaan om hun te gaan voeren. Daarna zijn we naar de schapen gegaan om de overgebleven hooi op te ruimen en nieuwe hooi te geven. Daarna hebben we wat containers met oud zaagsel, stro en poep van de dieren naar de composthoop gebracht. Toen heb ik de alpaca's met de hand gevoerd terwijl frank hun nieuw hooi gaf. Daarna hebben we de addax, shelley het schaap en de emu's verblijf schoon gemaakt en nieuw voer gegeven en het water ververst. Toen hebben we de pony's verblijf schoongemaakt en eten gegeven. We hadden nog wat extra tijd over dus de extra tijd besteden we aan langer pauze. Toen de pauze voorbij was gingen we naar lucy. We hebben maar een stukje gewandeld want het was beetje te koud voor haar met wind van -23. Na de korte wandeling hebben we schilder spullen gepakt en heeft lucy een schilderij voor mij gemaakt. Ik mocht haar de kwasten aangeven en alles en ze had zich zelf een beetje ondergeschilderd haha. Toen we klaar waren hadden we alles opgeruimt en haar slurf schoongemaakt en toen zijn we pauze gaan houden. Na de pauze gingen we weer naar lucy hebben we weer een korte wandeling gemaakt en toen nog met haar gespeeld. Ik mocht vandaag iets eerder gaan. Trevor had me naar huisgebracht. Toen Margo en shane thuis kwamen hebben we wat gegeten. nu nog eventjes op de computer en wat tv kijken morgen weer een dagje at the ZOO en dan me laatste weekend in Canada.

  • 11 Januari 2013 - 08:22

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Fijn dat je warme kleren hebt met die kou. Wij vinden 0 graden al koud genoeg. Mag je het schilderij van Lucy ook houden? Anders maak er een foto van. Dan kunnen wij het ook zien. De alpaca's met de hand voeren! Je mag daar wel heel veel lees ik. Het is met die kou zeker belangrijk dat de verblijven van de dieren goed voorzien zijn van extra stro. Je zult de dieren wel missen als je weer hier in ons kikkerlandje bent. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13054

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: