stage dag 33 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 33 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 33

Blijf op de hoogte en volg Andy

03 Januari 2013 | Canada, Edmonton

weer vroeg opgestaan, een warm kopje thee gedronken en toen op de fiets naar the Zoo. Aangekomen at the Zoo ben ik samen met Frank alle dieten gaan klaar maken voor de roofdieren. Toen zijn we de otters gaan voeren. vanuit daar zijn we naar bobby bobby gegaan om hem te voeren. Daarna zijn we naar de tijger gebouw gegaan om daar de tijgers en de sneeuwluipaarden te gaan voeren en hun verblijven schoon te gaan maken. Toen zijn we pauze gaan houden. Na de pauze vroeg Maureen of ik haar kon helpen, dus ben ik samen met Maureen naar de wolven gebouw gegaan om daar neusberen wolven en de serval verblijf schoon te maken en hebben we ze ook meteen gevoerd en de lynx kittens gevoerd. Toen heb ik de swift vos eten gegeven en daarna hebben we de otters gevoerd. Toen heb ik samen met Maureen de nieuwe voer insecten binnen gebracht en toen ben ik weer terug gegaan naar Frank. Frank was samen met Hannah en Lucy al een stuk gaan wandelen dus ben ik naar hun toegelopen. Toen zijn we naar de olifanten dome gegaan om daar met lucy te gaan spele en training te geven. Toen zijn Frank en ik pauze gaan houden. Na de pauze zijn we naar Lucy gegaan om nog een uurtje met haar te gaan spelen. toen zijn we naar de tijgers en luipaarden gegaan om hun te voeren en we hadden nog wat extra tijd over en hebben we de buitenverblijf schoon gemaakt van de sneeuwluipaarden. en toen was me dagje weer voorbij bij the Zoo. Weer op mijn fiets terug naar huis na wat gegeten te hebben nu nog eventjes op de computer en wat tv kijken weer vroeg naar bed morgen weer een dagje at the Zoo..

  • 03 Januari 2013 - 13:37

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,

    De otters en Bobby de kat voeren, en de tijgers n sneeuwluipaarden. Dat is weer veel wek te doen. Dan nog even de andere dieren. En heel gezellig met Lucy spelen. Dat vinden jullie volgens mij allemaal leuk.
    De buitenverblijven schoonmaken. Dan is zo'n dagje Zoo wel vlug voorbij. Maar wij zijn blij met je verhalen en genieten met je mee. Doe alle mensen van de Zoo maar de groeten van ons. We zijn blij dat jullie zo fijn samenwerken. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 03 Januari 2013 - 17:52

    Mam En De Hiele Bende:

    Ja now ein weakse rus begint ut wear van veure aaf aan. Dus fein wear poetse en opreume.
    We hebbe ut filmke van lucy gezeen, sjoen jong. Leuk desse zoe doenbeej den olifant kens komme,
    det is meistal neet meugelik. Amuseer dich noch en tot morge weer.

    xx van mam en de hiele bende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13041

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: