stage dag 32 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 32 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 32

Blijf op de hoogte en volg Andy

02 Januari 2013 | Canada, Edmonton

Weer vroeg opgestaan. Een kopje thee gedronken en toen op de fiets naar stage want het werd vandaag 1 graden. Dus op de fiets naar stage eenmaal aangekomen bij the Zoo. Ben ik samen met Wayne alle dieten gaan klaar maken voor de roofdieren. Toen zijn we de otters gaan voeren. Toen zijn we bobby gaan voeren en hebben we een van de lynxen kittens gewogen. Daarna zijn we naar tijgergebouw gegaan en hebben we de tijgers gevoerd en de sneeuwluipaarden. Toen hebben we de buitenverblijven gecontroleerd en hebben we ze naar buiten gedaan. Daarna hebben we de verblijven schoongemaakt. Toen we klaar waren hadden we nog wat extra tijd en zijn we in de kikkerskamer nog wat extra dingentjes gaan doen. Toen zijn we pauze gaan houden. De pauze was voorbij en zijn we naar lucy gegaan, ze was al aan het wandelen met Wade en Paul . Toen hebben we Wade afgelost en zijn we met paul & lucy naar olifanten dome gegaan waar we met haar hebben gevoetbald en paar oefeningen hebben gedaan met haar. Toen zijn we pauze gaan houden. De pauze was voorbij en zijn we naar Lucy gegaan en hebben we met Wayne, Hannah, lucy en ik nog een stuk gewandeld want het was lekker buiten met de zon. Toen zijn we naar de tijgers en sneeuwluipaarden gegaan om ze nog even wat eten te geven en toen was ons dagje weer voorbij bij the Zoo. Shane en Marjo hebben me opgepikt en zijn we langs Mac gegaan voor wat te eten. Na de film transformers gezien te hebben nog eventjes op de pc en weer vroeg naar bed morgen weer een dagje bij the Zoo.

• 02 Januari 2013 - 14:52

Huub&Mariet:

Hallo Andy, eerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Ik denk dat je nu wel over de helft bent met je stage en zo te lezen heb jij het nog goed naar je zin daar. Heb nog een leuke tijd en geniet er van.
    Lieve groeten uit Ede, Huub&Mariet. XXX.

• 02 Januari 2013 - 16:03

Mam En De Hiele Bende:

Hee boefie.
    Fijn desse weer aan de gang bus en desse ut niejoarsfies heas euverleafs.
    Hee is auch alles paletti en alles geit weer zien gangetje, auch ich heb al wear gewerk.
    Het aftelle ken now beina beginne. Winse allemaol ein gelukkig niejoar van os en veul
    gezunkheit toe.
    Hiel veul xxxx van mam en de hiele bende

• 02 Januari 2013 - 18:27

Annet:

Ha lees dat alles goed gaat daar,fijn om dat te horen.
    Je hebt het druk daar of niet?
    Doe ze allemaal heel veel groetjes en ook jij heel veel groetjes.
    Uit het zonnige meijel

• 02 Januari 2013 - 21:56

Oma Poeleke:

Hallo Andy,
    Weer een dagje de Zoo. Leuk om met Lucy te spelen. Leer haar maar een paar leuke kunstjes. Fijn dat de strenge vorst over is daar en dat 1 graden niet te koud is voor je. De groeten van opa. Hij is blij dat je het fijn vind in de Zoo. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.