Stage dag 8 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu Stage dag 8 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

Stage dag 8

Blijf op de hoogte en volg Andy

22 November 2012 | Canada, Edmonton

Weer vroeg opgestaan. een kopje thee gedronken en
toen weer de bus gepakt naar the Zoo.
Eenmaal aangekomen bij the Zoo ben ik naar Jan gegaan.
Hij vroeg als ik de hokken van de konijnen, cavia's en de kippen wou
schoonmaken. Eenmaal klaar heb ik de hok van de bever moeten schoonmaken, terwijl jan de bever ging vangen want die kreeg een onderzoek bij de dierenarts. Toen ik daarmee klaar was ben ik samen met Jan Een nieuw bol stro en bol hooi gaan halen voor de knaagdieren. Daarna had een andere vrijwilliger speeltjes bij de Ara's en bij de Kea's opgehangen. En ik moest een Kea vasthouden. Die was door iemand opgevoedt. Eenmaal klaar zijn we naar de panda's gegaan waar de andere vrijwilliger de hokken ging schoonmaken en ik de Stekelvarken en de kerk uil eten ging geven. Daarna zijn we pauze gaan houden. Toen de pauze voorbij was ben ik samen met Jan de vogels eten gaan geven. En heb ik samen met de andere vrijwilliger de dieten klaargemaakt voor de roofvogels. Daarna vroeg Karyn sommige mensen als we haar konden helpen met vis te vervoeren naar buiten omdat de vriezer het niet meer deed omdat het toch al -10 graden buiten is kan het daar wel eventjes staan.
eenmaal klaar zijn we pauze gaan houden. Na de pauze ben ik met laura mee gegaan om haar te helpen. We hebben een de Vietnameese blauwe slang gevoerd. Daarna zijn we naar Makira gegaan om daar de hokken van de Maki's schoon temaken en te gaan voeren. Eenmaal klaar zijn we naar ze zeehonden en zeeleeuwen gegaan waar Karyn en Laura ze gingen voeren. Eenmaal klaar zijn we naar de keuken gegaan waar ik chris mee holp met de dieet klaar te maken voor de vleermuizen. Toen het tijd was hadden Margo en Shane me opgehaald en zijn we naar het nederlands winkeltje gegaan en daar was spulletjes gekocht en daarna nog even naar Goodwill gegaan. Daarna naar huis gegaan nu net met verslag gemaakt en nog eventjes bank hangen morgen een lekker dagje vrij. Miss gaan we morgen Jagen met Shane en Shane.

  • 22 November 2012 - 08:56

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat is een kea?? En let wel op die slangen want daar ben ik toch wel huiverig voor. Maar jij niet natuurlijk.
    En het is wel koud daar met -10 graden. Dan kan de vis echt wel buiten blijven staan. Bank hangen mag vandaag wel even na die drukke dagen. Kjk wel uit met jagen daar met de mannen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 22 November 2012 - 08:56

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat is een kea?? En let wel op die slangen want daar ben ik toch wel huiverig voor. Maar jij niet natuurlijk.
    En het is wel koud daar met -10 graden. Dan kan de vis echt wel buiten blijven staan. Bank hangen mag vandaag wel even na die drukke dagen. Kjk wel uit met jagen daar met de mannen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 22 November 2012 - 08:56

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat is een kea?? En let wel op die slangen want daar ben ik toch wel huiverig voor. Maar jij niet natuurlijk.
    En het is wel koud daar met -10 graden. Dan kan de vis echt wel buiten blijven staan. Bank hangen mag vandaag wel even na die drukke dagen. Kjk wel uit met jagen daar met de mannen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 22 November 2012 - 08:56

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat is een kea?? En let wel op die slangen want daar ben ik toch wel huiverig voor. Maar jij niet natuurlijk.
    En het is wel koud daar met -10 graden. Dan kan de vis echt wel buiten blijven staan. Bank hangen mag vandaag wel even na die drukke dagen. Kjk wel uit met jagen daar met de mannen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 22 November 2012 - 08:56

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat is een kea?? En let wel op die slangen want daar ben ik toch wel huiverig voor. Maar jij niet natuurlijk.
    En het is wel koud daar met -10 graden. Dan kan de vis echt wel buiten blijven staan. Bank hangen mag vandaag wel even na die drukke dagen. Kjk wel uit met jagen daar met de mannen. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 22 November 2012 - 08:57

    Oma Poeleke:

    De pc beleef hangen en ik kon niet zien dat er zo veel berichtjes op kwamente staan.
    Oma Poeleke.

  • 22 November 2012 - 14:05

    Mam En De Hiele Bende:

    now ich zeen det oma auch hendig is met de pc of neet!!!! Leuk desse ut zoe gevarieert heas. En kiek oet met jaage he. Neet desse mich shane in de vot shuuts.
    hiel veul xxx van mam en de hiele bende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 13025

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: