stage dag 7. - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 7. - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 7.

Blijf op de hoogte en volg Andy

22 November 2012 | Canada, Edmonton

Weer vroeg opgestaan. Een kopje thee gedronken en
toen met de bus naar the Zoo.
Eenmaal aangekomen by the Zoo ben ik naar Jan gegaan en heb
ik eerst de konijnen cavia's en de kippen nieuw water en eten gegeven.
Daarna heb ik de hok van de bever schoongemaakt. Toen ik klaar was
ben ik met Jan naar de kleine panda's gegaan om een van de panda's op
te pikken om naar de dierenarts te brengen. Daarna heb ik de duiven, ratten, kwartels, chinchilla's en de witbuik egels eten gegeven en nieuw water.
Daarna zijn we naar de panda's gegaan om daar de hokken schoon te maken. Jan ging de andere panda halen die bij de dierenarts was. Toen de kleine panda terug was hebben we haar eten gegeven en de andere ook. Daarna heb ik de kerkuil eten gegeven en de Noord Amerikaanse stekelvarken eten gegeven. Nadat we klaar waren gingen we pauze houden.
Toen de pauze voorbij was hebben we de andere dieten voor de roofvogels gehaald en zijn we onze ronde gaan doen. Eerst de Zeearend daarna de arends uile, daarna de sneeuwuilen, daarna andere uilen, daarna de grond uilen en toen de slecht havikken. Eenmaal klaar hebben we binnen nog wat gepoets en schoongemaakt. Daarna gingen we pauze houden. Toen de pauze voorbij was hadden ze nog wat mensen nodig om een van de bighorn sheep te vangen. na een half uur tot dat het gelukt was ben ik naar Jan gegaan en gingen we daarna de ander vogels eten geven maar dat deed Jan alleen omdat hij daarna klaar was met werk en ben ik toen naar Greg gegaan. Ik moest naar de zeeleeuwen en zeehonden komen. Greg vroeg of ik een pallet met spul voor de pompbediening naar binnen wou doen. Eenmaal klaar ben ik naar Greg gegaan hij was samen met Chris de zeehonden en zeeleeuwen aant voeren. Toen ze klaar waren gingen we naar de keuken toe waar ik nog eventjes heb mee geholpen met dieet te maken voor de vleermuizen en toen was het alweer tijd. Greg had me naar huis gebracht. Eenmaal thuis hebben we Mac donalds gegeten. Daarna zijn we naar een voorstelling van Jessica gegaan. Toen ze klaar was zijn we naar huis gegaan en ben ik meteen naar bed gegaan want ik was helemaal op.

  • 22 November 2012 - 08:46

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,

    Wel wel wat weer een hoeveelheid werk vandaag. Dat je nog weet welke dieren er zijn vind ik knap. En je ziet wel hoeveel er te doen is in de Zoo. En ik begrijp dat je nu helemaal dast je op bent.
    Slaap maar goed. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 13055

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: