stage dag 29 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 29 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 29

Blijf op de hoogte en volg Andy

21 December 2012 | Canada, Edmonton

weer vroeg opgestaan een lekker kopje thee gedronken en weer on my way to the Zoo. Aangekomen bij the Zoo ben ik samen met Maureen naar de kikkers en padden gegaan waar we daar alles hebben gecontroleerd. De badjes van de kikkers schoongemaakt en ververst. Daarna zijn we met Daren naar Lucy gegaan. Daar hebben we haar verblijf schoongemaakt en Lucy eten gegeven en beetje mee gespeeld. Toen gingen we pauze houden en hadden nog veel over van gister dus we hebben ons buikje weer vol gegeten met kalkoen, salades, donuts en nog veel meer. De pauze was voorbij en zijn Maureen en ik naar de otters gegaan waar Maureen ze deed voeren terwijl ik al begon aan hun verblijf en hun huisje te verschonen. Toen kwam Maureen me helpen. Daarna zijn we naar wolven gebouw gegaan waar ik de verblijven van de serval, lynxen, wolven en de witneus beren heb schoongemaakt. Maureen deed ze allemaal voeren behalve de wolven. Daarna hebben we de buitenverblijf van de lynxen kittens schoongemaakt. Daarna hebben we de swift vos eten gegeven en daarna hebben we pauze gehouden. De pauze was voorbij en gingen we samen met Paul, maureen en lucy naar de olifanten dome. Waar we lucy een laser behandeling hebben gegeven. Toen ben ik naar wayne gegaan om hem te helpen met een aqaurium te verplaatsen. Toen we daarmee klaar waren zijn we naar de tijgers en sneeuwluipaarden gegaan waar we de sneeuwluipaarden hebben gevoerd. Toen heb ik nog eventjes met sandy gepraat en een kerstkadootje heb gekregen Chocola haha. En toen was me dagje weer om bij the Zoo. na wat gegeten te hebben nu nog eventjes tv kijken en op de computer en weer vroeg naar bed morgen laatste dagje in the Zoo en dan een weekje vrij.

  • 21 December 2012 - 08:23

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,

    Wat leuk om met Lucy te spelen. Leer haar maar een paar leuke kunstjes. Wat moest er bij Lucy gelaserd worden? Wat is de swift vos? Ben wel voorzichtig met de sneeuwluipaarden.
    Wat lief van Sandy om chocolade te geven. Heerlijk om een weekje vrij te zijn. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 13044

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: