stage dag 9 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu stage dag 9 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

stage dag 9

Blijf op de hoogte en volg Andy

24 November 2012 | Canada, Edmonton

Weer vroeg opgestaan een lekker kopje thee gedronken.
Eenmaal met de bus naar stage. Eenmaal aangekomen heb ik
met zoo kleren aangedaan en naar Jan gegaan. Hij vroeg als ik
de de hokken van de Ara's en de kea's (soort papegaai) en de Spectacol uil
en de ander uil schoon te maken. dat heb ik gedaan. Daarna heb ik de bever zijn hok schoon gemaakt. Daarna heb ik de andere roofvogels hokken schoon gemaakt zoals de roodstaart havik, oehoeh, klein oor uil, sneeuwuil, en een andere soort havik, en de kerkuil. Daarna heb ik de fretten, kwartels, ratten, duiven, chinchilla's, de witbuik egels eten gegeven en nieuw water. Daarna vroeg Jan als ik een van de roofvogels wou vastpakken op mijn arm en dat was de roodstaart havik foto volg binnekort. Daarna heb ik de panda's eten gegeven en toen zijn we pauze gaan houden. Eenmaal pauze gehad zijn we terug gegaan naar de panda's en heb ik daar de hokken schoongemaakt. Toen moest ik van jan alleen de oehoehs, de steenarend, de stinkdieren, de sneeuwuilen, de barring uilen, de slechthavik en de gronduilen eten geven, en de andere 2 havikken. Toen hebben we wat containers met vuil weggebracht naar de mesthoop. Toen een korte pauze gehouden want om half 1 gingen Jan een kleine voorstelling geven en voorlichting aan 2 klassen van de basisschool. Daarna heb ik de dieten van de roofvogels gemaakt en hebben we de bovenste dieren eten gegeven. Daarna ging Jan naar huis en heb ik Laura nog geholpen met afwassen en zijn we naar de zeeleeuwen en zeehonden gegaan waar Laura en Karyn ze eten gingen geven en trainen. Toen ze eenmaal klaar waren zijn we terug gegaan en was het tijd om naar huis te gaan. Eventjes wat boodschappen gedaan met shane en toen langs de Mac drive om Mac te gaan halen haha. Eenmaal thuis gegeten en toen bank gehangen en nu nog eventjes tv kijken morgen eerste dagje stage in de weekend At the Zoo

  • 24 November 2012 - 10:21

    Dien Leefste Zuske En Bruurke.:

    Waus.
    Mos ens beter zinnen maken hahaha. Maaar wal vet met die beesten. Veul plezeer en we lezen ut volgende verslaag nog wal

    x kiri en dean.

  • 24 November 2012 - 10:21

    Dien Leefste Zuske En Bruurke.:

    Waus.
    Mos ens beter zinnen maken hahaha. Maaar wal vet met die beesten. Veul plezeer en we lezen ut volgende verslaag nog wal

    x kiri en dean.

  • 24 November 2012 - 13:13

    Pap:

    Daag andy.

    Weer eine daag veurbee bee de dierentuin. Ze halden dich waal bezig met allemoal die beeste. maar doa bis ze auk veur doo. Voer ze maar allemoal lekker. heb Nog ff gekeake noa ut weer veur de komende weake, en as ut good is kriege we dan auk eindelijk us un bietje vorst. Ik bel in ut wiekend nog waal.

    Gr Pap

  • 24 November 2012 - 15:00

    Mam En De Hiele Bende:

    Heej boefie,
    Det schoenmaake en voore geit dich goad aaf dus asse thoes bus wetse ut waal.
    En asse teruk bus heufse veurleupig genne macdrec mier of waal?
    Haaj dich. hiel veu xxx van mam en de hiele bende.

  • 24 November 2012 - 17:41

    Oma Poeleke:

    Hallo Andy,
    Wat een beestenbende is het daar. Er zijn zoveel veschillende dieren. Hoe groot is die Zoo daar dan wel niet. Maar dat je al veel alleen mag doen spreekt wel voor je goede inzet. Vraag maar of je ook mag trainen met de zeehonden. Kun je als je terug bent hier bij een Zoo gaan werken. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

  • 25 November 2012 - 12:02

    Annet:

    Hallo Andy der is zat te beleven in het verre canada.
    Straks wils ze nog nimmer terug naar huis.
    Ben wal benieuwd naar de foto's.
    Doe ze daar heel veel groetjes van ons.
    Geniet er nog maar van.

    Groetjes t meijel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Vakantieee

ik ga 10 weken naar canada om familie opzoeken

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Laatste stage dag

17 Januari 2013

stage dag 43

16 Januari 2013

stage dag 42

15 Januari 2013

stage dag 41

12 Januari 2013

stage dag 40
Andy

Stage 10 weken in Canada.

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 13021

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 19 Januari 2013

Vakantieee

Landen bezocht: