dagje vrij/ dagje jagen. - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu dagje vrij/ dagje jagen. - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Andy Vaessen - WaarBenJij.nu

dagje vrij/ dagje jagen.

Blijf op de hoogte en volg Andy

23 November 2012 | Canada, Edmonton

Ben rond 8 uur opgestaan.
Shane en ik hebben ons warm aangekleed en gewacht tot shane ons op kwam halen rond 9 uur. Eenmaal onderweg richting het westen uurtje anderhalf uur rijden kwamen we bij een gebied waar white tale deer en elk konden spotten en natuurlijk op jagen. Binnen een uurtje kwamen we al onze eerste white tale tegen. Shane maakte de geweer voor me klaar en ik wachtte tot ik hem in viseer had en schoot 1x die was mis daarna snel herladen en schoot weer en die schoot ik in zijn linker voorbeen daarna weer snel herladen en schoot hem recht door zijn hals. We zagen hem neer vallen en volgde de bloedspoor om naar hem toe te gaan. We hebben hem daar geskind en alles en daarna naar de truck gebracht wat wel zeker een uur tot 2 uur duurde voordat we daar waren want hij was kei zwaar. Eenmaal bij de truck hebben wehem opgeladen en naar huis gereden. eenmaal thuis de foto's laten zien aan margo en shane's vriendin cassie. foto komt binnekort op de site als ik tel kan installere via de pc. Margo had gekookt en wat gegeten en nu lekker bank hange en vroeg naar bed morgen weer een dagje stage at the Zoo..

• 23 November 2012 - 05:42

Pap:

Hoin Andy.

Te gek man. Lekker jagen en dan auk nog raak sheete. Det wil ik auk waal. Det mak ze hee neet met.
    Gr pap

• 23 November 2012 - 08:27

Oma Poeleke:

Hallo Andy,

Nou te gek vind ik het niet. Om zomaar een dier dood te schieten voor de lol. Je bent dierenverzorger en dan schiet je zomaar een dier dood!!
    Wat is het eigenlijk voor een beest? Ik hoor het nog nog wel. Vandaag is je peettante jarig dus eten we een lekker stukje limburgse vlaai. Tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

• 23 November 2012 - 08:58

Mam En De Hiele Bende:

Oma heet ut weer verkierd. Maud is jeurig maar det is neet dien peattante maar die van Dean.
    Dus wins um maar proficiat via facebook. En det scheete reimp eigenlik neet met dien beroep he!!!
    Zoemaar eine groete bambi doed scheete, zal ut aan Siinterklaos doargeave.
    Hiel veul xxxx van mam en de hiele bende.

Kiri:

computer bleef hangen x